Julemarked på Maihaugen

P1010775_edited-1

29. og 30. november er det igjen klart for julemarked på Maihaugen.

Jeg skal være med igjen, men denne gangen som privatperson på hobbybasis, etter at jeg la ned mitt firma Målfrid Keramikk 31. oktober. P1010675_edited-1

Det er litt vemodig å gi seg etter 27 år som næringsdrivende keramiker, men det er blitt en  nødvendig forandring for meg. Jeg jobber nå som trafikkbetjent 50% og har verken tid eller ork til å fortsette keramikkproduksjonen.

Jeg kommer til å lage litt etter hvert, interessa for keramikk er like stor og også lysta til å lage og prøve ut nye ting og teknikkerP1000339

Til Maihaugen kommer jeg med julepynt i porselen, velkjente engler og smykker. Lyslykter, småbilder og kanskje litt til.

Det kommer til å bli JULETILBUD på smykker!  P1000179_edited-1P1000202_edited-1

Alle smykker 3 for 2!

(jeg spandereP1000510P1000826_edited-1P1000576_edited-1r den rimeligste)IMG_1935_edited-1IMG_0701_edited-4

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

